Nog 4 weken - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Jan en Gea Lammers - WaarBenJij.nu Nog 4 weken - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Jan en Gea Lammers - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg Jan en Gea

01 Oktober 2014 | Nederland, Vaassen

Nog 4 weken, dan is het zover....Op 28 oktober vertrekken we naar Bangkok. We vliegen via Wenen. We blijven een paar weken in Thailand en hopen op 18 november naar Siem Reap te vliegen om KeesJan en Mirjam en Tirsa te bezoeken.
Op 25 november vliegen we dan via Bangkok terug naar Amsterdam. Daar hopen we 26 november om 9.05 weer te landen.

• 19 Oktober 2014 - 19:39

Helemaal te gek!

• 21 Oktober 2014 - 14:51

Danielle Slob:

beste Jan en Gea,
    Via Petra in contact gekomen met die geweldige pianist en ook gehoord van deze bijzondere a.s. reis. Wij wensen jullie alle goeds voor wat komen gaat! Leuk om zo ook een beetje mee te kunnen kijken/lezen. Warme groet, Pieter&Danielle, Sanne, Myrthe en Jurre

• 28 Oktober 2014 - 14:40

Esther:

Hallo reizigers, de uren in Nl kunnen op 1 hand geteld worden! Een goede reis, en vol verwachting zullen we dit blog blijven volgen! groetjes GJ&E

• 29 Oktober 2014 - 11:59

Gera:

Hoi hoi! Loopt alles volgens planning? Rugzakken niet vergeten, toch:)? De notulen staan op jullie mail. Goede reis verder!
    Gr,
    Gera