Bangkok - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Jan en Gea Lammers - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Jan en Gea Lammers - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg Jan en Gea

31 Oktober 2014 | Nederland, Vaassen

Hallo allemaal, we zijn nu 2dagen in Bangkok geweeest en hebben al van alles gezien. Allereerst het verkeer:je kijkt je ogen uit, en rijden hier zoveel'verschillende voertuigen rond. het lijkt kriskras door elkaar te rijden, maar toch zit er wel een bepaalde structuur in, al is die moeilijk te volgen. En ze rijden ook nog eens links, dat is dus nog ingewikkelder.
Wij hebben tot nu toe gebruik gemaakt van trein, skytrain, taxi, watertaxi en tuktuk. Erg leuk om mee te maken. Toen we in de tuktuk zaten begon het even heel hard te regenen, dus dat maakte het helemaal hilarisch, we werden wel wat nat, maar het droogt ook snel weer op. Het is warm, plakkerig weer. Vandaag naar een floating market geweest, het voelde eerst een beetje als Giethoorn, maar later kwamen we bij de drijvende kramen, waar ze je graag van alles wilden verkopen.
Morgen gaan we Bangkok verlaten, en met de dagtrein richting het noorden, Chang Mai. Daar staat Bo.a een jungletocht op het programma......
Hier laten we het even bij, we gaan slapen, want we worden morgen om 7uur opgehaald om naar het station te gaan.
Tot laturrrrr

• 31 Oktober 2014 - 18:20

Wim:

hoi beiden,
    Leuk om zo met jullie mee te reizen. Alsof we zelf weer het verkeer in Bangkok en de floating market beleven. Ben nu al benieuwd naar jullie trein avontuur richting Chang Mai. Have fun en geniet met volle teugen.
    Groetjes Karin en Wim

• 31 Oktober 2014 - 20:33

Klaas En Ria:

Hoi Jan en Gea,

Schitterend al dat verkeer dat kris kras door en langs elkaar vliegt. Ja die buien zijn soms heftig, maar het zonnetje is er ook zo weer. Geniet richting het noorden en doe voorzichtig. Afgelopen nacht Tirsa in Cambodja aan de lijn gehad. Genoot van haar verjaardag. Morgen komt Kees Jan weer t huis. Zien ze naar uit. Het is daar 32 graden. Zal bij jullie ook wel zo iets zijn. Hier alles goed en een hartelijke groet.

• 02 November 2014 - 11:35

Marieke:

Hoi Gea en Jan.
    Wat grappig mijn zwager en schoonzus zijn ook 28 oktober vertrokken naar Thailand, zaten eerst ook in Bangkok en gaan nu ook naar chang Mai
    Veel plezier.

Groetjes Marieke

• 02 November 2014 - 14:26

Ruth:

Super om te lezen, benieuwd naar jullie avonturen! Geniet ervan!

• 02 November 2014 - 15:38

Nelleke:

Hoi Jan en Gea leuk even reisverslag te lezen. En net even contact via fb ,fijn dat jullie genieten. Geniet ze in de jungle.groetjes Jan en Nelleke

• 02 November 2014 - 16:07

Jolanda, Mas, Edgar En Nathanja:

Hallo Jan en Gea,

Leuk om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad en dat het goed toeven is daar. De straatdrukte herkende Mas wel van zijn reis. Hier gaat alles goed, we passen goed op Sanne hoor! Ze heeft haar diploma-uitreiking gehad, mijn huis staat nu vol bloemen, ik geniet er maar van ze wilde ze niet boven op haar eigen kamer neer zetten. Ze zijn druk met de voorbereidingen van hun trouwerij. Hier genoten van twee prachtige herfstdagen. Nou veel plezier en alle goeds, we lezen jullie verhalen wel weer. Groetjes, Jolanda

• 03 November 2014 - 21:20

Alien:

Hoi Jan & Gea.

We hadden jullie nog een goeie reis willen wensen maar waren te laat maar nu kunnen we op deze manier ook contact hebben....leuk. Om zo jullie te lezen over jullie belevenissen daar in het verre Bangkok is wel bijzonder. Al dat verkeer en alles is zo anders dan hier in ons kleine kikkerlandje...
    We wensen jullie een fijne tijd met elkaar en vele genietmomenten van alles wat jullie beleven.....Zegen...

liefs, Aart en Alien